Prvni sestaveni a rysovani

Ahoj kolegove, po delsi dobe dalsi aktualizace ve stavbe nadrazi. Stavba se presunula ze skladani a sroubovani modulu k zajimavejsim cinnostem. Doslo na prvni sestaveni celeho nadrazi abych mohl narysovat osy koleji.

Uz kumstem bylo celou sestavu aspon trochu srovnat. Dilo se nakonec podarilo a moduly na nadrazi byli konecne v celku.

Jen dulezita poznamecka kdyby nekdo chtel stavet podobne vekou sestavu. Nedelejte moduly siroke 800mm protoze vam neprojdou v pohode standartnima futrama ktere jsou prave tech 800. Takze si zapamatujme, hlavne ja teda, ze max sire modulu je 750mm at je klid.

Jak narysovat radius cca 3500? No trebas takhle. Neni to zadny zazrak, ale i takhle se to da delat. Jen trefovani te stavebni kozy tak, aby ten provazek byl ve stredu toho vyrezu kruhu bylo vesele.

A uz to vypada veselej. Pohled na leve zhlavi stanice. Pri prohlizeni fotek jsem dosel na to ze me tam jeste chyby jedna leva vyhybka, ktera bude za tou druhou pravou na hlavni koleji.

Dale pak misto tech dvou vyhybek uplne v levo v zadu by mel dojit anglican ktery jsme uz prezentovali. At ho muzeme testovat.

A druhe zhlavi. Ta vyhybka uplne v pravo nahore by mela vest bud do vleckoveho arealu, nebo do depa, ktere snad nekdy dostavi kolega MM2.

Co se tyce pouzitych vyhybek. Ty jsou rucne delane do podlozi pro EW3 od tilliga.

Ty tahla na vyhybky jsou v originale hodne jemne a nerad bych to nekdy predelaval. Tak doslo na pouziti sklolaminatu. Da se pouzit i osmirkovani plosny spoj, je to vlastne to same ale kolega Irudzi sehnal sklolaminat primo takze usetrena prace.

 

Jazyky jsou zbrousene flexou a na konce je naletovana kancelarska sponka, ktera je pak ve spodu ohnuta jak je videt na dalsi fotce.

 

 

Cela vyhybka me zabere priblizne hodinu a pul prace a cena vyhybky vychazi na nejakych 70-80kc/ks. Takze vyrazne slevneni proti originalu. Jen skoda ze tillig zrejme podlozi uz prestal dodavat. Tak se mejte a drzte palce pri dalsim postupu. Cipisekmp.